Ügyfélszolgálat

Szervizelési és ügyfélszolgálati portfóliónk

Megbízható Felelősségteljes Hatékony

Termékeink tulajdonságait rugalmasan igényeihez mérten alakítjuk ki különféle szolgáltatási termékkínálatokká, specifikus szolgáltatási tartalmakká és szállítási szabványokká, biztosítva a megfelelő megoldást, minimális leállással, a rendszer maximális hatékonyságával és elérhetőségével.

0-24 órás ügyfélszolgálat

Távoli műszaki ügyfélszolgálat

Helyszíni javítás

Rendszerkarbantartás és frissítés

Szervizcsomagok

Megelőző karbantartás

Bentlakásos szerviz

Pótalkatrészek szervizelése

Képzés és tanúsítás

0-24 órás műszaki ügyfélszolgálat

0-24 órás ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálatunk a nap 24 órájában, az év 365 napján világszerte elérhető, hogy gyorsan reagáljon a szervizzel kapcsolatos igényekre, és megfelelő részleghez irányítsa az érdeklődőket a kielégítő támogatás érdekében. A szervizzel kapcsolatos eseteket a szervizelési felületünk megfelelően rögzíti és nyomon követi.

Távoli műszaki ügyfélszolgálat

A rendszerén belül bárhol és bármikor felmerülő sürgős incidens esetén műszaki mérnökeink és szakértőink rendelkezésre állnak, hogy távoli diagnosztikát és megbízható megoldást biztosítsanak biztonságos VPN-kapcsolaton keresztül, ezzel minimalizálva a rendszermegszakítást.

Rendszerkarbantartás és frissítés

Rendszeres rendszerkarbantartást és frissítést biztosítunk, beleértve a rendszerrel kapcsolatos hibajavításokat, módosításokat és egyéb változtatásokat vagy fejlesztéseket, csökkentve a rendszerrel kapcsolatos kockázatokat és javítva a működési teljesítményt.

Helyszíni szolgáltatások

Helyszíni javítás

Ha helyszíni beavatkozásra van szükség, speciálisan képzett és tanúsított kiszálló mérnökeink gyorsan foglalkoznak a szerviz igénnyel és a helyi szabályozásokat és biztonsági előírásokat betartva javítják meg a robotokat és a töltőállomásokat a szükséges helyen.

Megelőző karbantartás

A telepített bázisokat a tervezett ütemtervünk szerint karbantartjuk, amiket rugalmasan alakítunk a működési igényeknek megfelelően. Magasan képzett kiszálló mérnökeink időszerűen és professzionálisan végeznek helyszíni ellenőrzést vagy alkatrészcserét a hardver megbízhatóságának és élettartamának biztosítása érdekében.

Bentlakásos szerviz

Karbantartó mérnökeink megszállhatnak a raktárakban, vagy gyárakban különleges események idején, vagy amikor igény van rá. Teljes felelősséget vállalnak a helyszíni ellenőrzésért és karbantartásért, gyors reagálást és megoldást kínálva a berendezések meghibásodása esetén.

Pótalkatrészek

Pótalkarész-készletet tervezünk és kezeljük a szervizanyagok logisztikáját, hogy valódi Geek+ pótalkatrészeket biztosítsunk éjjel-nappal és a világ minden tájáról. Képesek vagyunk dinamikusan megfelelni aspeciális szervizigényeknek különféle alkatrész-csomagjainkkal és alkatrész-központjainkkal, amelyek olyan országokban és régiókban találhatók mint például az Egyesült Államok, Németország, Lengyelország, Japán, Tajvan, Hong Kong és Kína.

Képzés

Képzési tanfolyamaink célja, hogy átadjuk termékeink és szolgáltatásaink módszertárát és szakértelmét, legyél akár ügyfelünk vagy szolgáltatópartnerünk. Emellett helyszíni képzéseket kínálunk, hogy alkalmazottjaid képesek legyenek önállóan kezelni az alapberendezéseket és a rendszerhibákat.

Szerviz biztosítása

A magasan képzett és tapasztalt szervizcsapat, a megfelelően kezelt szervizanyagok, a sokféle elérhető szolgáltatás és a jól meghatározott szervizelési eljárások vezetnek ahhoz, hogy globális szolgáltatásainkat a lehető legjobb minőségben, időszerűen és biztonságosan nyújtsuk.

Szolgáltatópartner program

Szolgáltatási szaktudásunkat és erőforrásainkat kiterjesztettük a világ legfontosabb célpiacaira, szolgáltató partnerek aktív kiépítése révén. Speciálisan megtervezett tanfolyamok és helyszíni képzések segítségével mélyreható ismereteket és készségeket adunk át szolgáltatópartnereinknek, akik egy szigorú engedélyezési folyamat után gyorsabb és rugalmasabb szolgáltatásokat tudnak nyújtani.

Folyamatos szolgáltatásfejlesztés

Alapstratégiánk az ügyfélközpontúság, és mindent megteszünk a szolgáltatásaink kiválóságának fejlesztése érdekében. Az ügyfeleink tapasztalatai alapján egy teljes, zártláncú eljárást hoztunk létre a szolgáltatási terv, a szállítás, a mérés, az elemzés és a továbbfejlesztés érdekében, hogy megtudjuk hallgatni az igényeket, cselekedjünk és visszajelezzünk.